Wednesday, March 18, 2015

Salata de varza rosie 100% raw vegana pentru dieta

Varza....cine nu stie cat de apreciata este varza in dieta?Dar parca nu m-as hrani doar cu supa de varza cateva saptamani,...nici macar cateva zile nu as putea .Totusi eu agreez varza in salata.Mai ales varza rosie.
Am preparat o salata din varza rosie ca sa tina compaine unui piept de pui la gratar.
Portii:1
Dificultate:scazuta
Calorii :50
Gramaj:150 g

Ingrediente :
150 g varza rosie
4 g ardei iute
1 lingurita otet balsamic
sare dupa gust

Mod de preparare
Am inlaturat primul strat de Frunze de pe varza.Am cantarit 150 gr pe care am tocat-o cum m-am priceput si eu,cu atentie si in fasii subtiri.Ardeiul iute l-am tocat foarte fin.Am presarat peste varza sare am adaugat ardeiul iute si otetul si am amestecat bine .Am lasat salata in frigider cam 10 minute dupa care am servit-o.N-as spune ca este un deliciu culinar dar impinge pe gat bine un piept de pui la gratar.Si la 50 de calorii,ce ai vrea sa primesti?file mignon cu sos de ........ .Ia cu varza ca trece!



No comments:

Post a Comment