Saturday, March 21, 2015

Mancare de varza pentru dieta

Draga varza vreau sa iti spun ca esti varza :))).Mancarea asta arata oribil iar la gust este...vrei sa te mint?...bine nu este chiar cea mai buna mancare din lume dar datorita unui mix de condimente am reusit sa obtin o mancare de varza care sa o pot manca fara sa pun un carlig la nas.Trebuie sa mentionez ca eu urasc mancare de varza,deci daca pe aceasta am reusit sa o manac,inseamna ca este acceptabila.In plus,NU contine nici un fel de grasime.
Serviri:3
Dificultate:medie
Calorii:115/portie
Greutate:750 g

Ingrediente:
700 g varza alba
300 g varza rosie
100 g ceapa galbena
1 lingura bulion
1 lingurita piper roz
1 lingurita seminte chimen
1 lingurita seminte de coriandru
1 lingurita piper negru boabe
6 cuisoare
2 cm baton de scortisoara
5 teci de cardamom verde
sare dupa gust.

Mod de preparare:
Am curatat varza de primele 2 straturi de frunze si am feliat-o cat de marunt m-am priceput.Nu este necesar sa pui si varza rosie si alba,eu din asta am avut in casa.Am pus 1 lingurita de sare ros peste varza si am amestecat bine.Intre timp am tocat o ceapa.Intr-o oala am pus 200 ml de apa la fiert si am adaugat ceapa.Am lasat sa fiarba vreo 3 minute dupa care am adaugat varza si am acoperit cu capac.Am fiert la foc mic varza aproximativ 15 de minute.Vei observa ca volumul verzei va scadea foarte mult.Dupa 15 de minute de fierbere  am adaugat bulionul si condimentele.(as fi preferat sa am un saculet mic din tifon in care sa pun condimentele dar....)Am amestecat bine in varza si am acoperit-o iar cu capac.Am mai fiert inca 30 minute amestecand din cand in cand.Bineinteles ca timpul de fierbere  depinde de tipul de varza dar si de consistenta pe care o vrei la final.Am servit cu mult ardei iute.Am mancat aceasta varza atat la pranz cat si la cina.Oare pentru ca am vrut sa fiu sigura ca nu-mi mai ramane si pe ziua urmatoare?




 Mancarea aceasta este fara nici un fel de grasime,nici vegetala si nici animala.Daca pui ulei ,numarul de calorii NU va mai fi acelasi!












No comments:

Post a Comment