Thursday, March 19, 2015

Salata cu naut si legume

Inca nu m-a omorat dieta.Nici n-ar avea cum pentru ca asa cum se intampla mai la toata lumea,in primele zile este entuziasm.Si daca te ajuta si gustul,cu atat mai bine.La cina zilei de dieta nr 2 ,salata!Aceasta salata poate constitui si un pranz,fara nici o problema.
Serviri :1
Dificultate:scazuta
Greutate:300 g
Calorii :120

Ingrediente:
100 g naut hidratat cantarit dupa ce a fost hidratat
30 g ardei gras rosu
70 g rosii cherry
100 g castravete
sare roz de Himalaya dupa gust

 Mod de preparare:

Cu o zi inainte am pus intr-un vas nautul uscat si l-am acoperit cu apa rece.Am lasat nautul la hidratat 24 de ore.
Am cantarit ,spalat si taiat legumele pe care le-am pus peste nautul hidratat .Am condimentat cu sare .Am lasat salata 5 minute sa se "odihneasca".


Salata aceasta este bogata in vitamin,si nautul ii da un plus de savoare.Foame mare mon cher,foame mare!

No comments:

Post a Comment