Wednesday, March 18, 2015

Fresh de citrice

Cum eu nu reusesc sa mananc niciodat la micul dejun ( rau,foarte rau),intre micul dejun absent si pranz imi fac de obicei un fresh din citrice.Nu dupa o reteta anume,folosesc ce am prin casa.
Portii:1
Dificultate:scazuta
Calorii:195
Gramaj:220 ml


Ingrediente cantarite cu tot cu coaja :
250  g grapefruit roz (1/2 de fruct mare)
160 g portocala (1 fruct mediu)
130 g mandarina (1 gruct mediu)

Mod de preparare:
Am spalat bine fiecare fruct si l-am uscat cu prosop de hartie.Am taiat fructele pe jumatate si le-am stors cu ajutorul unui storcator manual de citrice din plastic (probabil cel mai ieftin de pe piata :))))
Am pus sucul rezultat intr-un pahar si gata treaba.Am ras aproape jumatate de calorie ca sa fac fresh-ul asta.Deja ma simt mai slaba :)))

Trebuie stiut ca toate citricele au un indice caloric negative,asa ca nici macar 1 din cele 195 de calorii pe care le contine acest fresh nu se va transforma in grasime care se depune pe burtica.Deci,fresh-ul se bea fara frica!

 

No comments:

Post a Comment