Friday, March 20, 2015

Ciuperci la gratar

Am citit prima oara la Carmen Bruma  parca despre faptul ca ciupercile merg bine la dieta.Este intr-un fel ma mintea curcilor,doar sunt mai bine de 90% apa.Era bine sa fi avut si posibilitatea sa le culeg dar m-am multumit sa le primesc in comanda de la Carrefour.
Portii:1
Dificultate:scazuta
Calorii:40
Greutate:200 g

Ingrediente:
200 g ciuperci champignon
1/4 lingurita sare
1/4 lingurita piper
1/4 lingurita usturoi deshidratat
1/4 lingurita ierburi uscate

Mod de preparare
Intai am pus o tigaie grill pe flacara aragazului la foc mediu FARA nici un fel de adaos de grasime.Am scos piciorusul ciupercilor,le-am trecut rapid pe sub un jet de apa rece si le-am sters imediat cu prosop de hartie.Am pus in fiecare ciuperca sare,piper,usturoi si ierburi uscate..Am pus ciupercile pe grill-ul incins si le-am lasat pana s-au inmuiat.Asta e tot!Cred ca e varianta cea mai low calorica de cina de care am auzit.Bine,asta daca nu cumva vrei apa plata la cina.
PS:hreanul ala de pe farfurie n-a avut nici o intrebuintare,





No comments:

Post a Comment