Wednesday, July 22, 2015

Chimichanga in varianta vegana

Am vazut retea asta pe youtube si mi s-a parut interesanta.Dar si cometariile mi s-au parut foarte amuzante.Reteta asta a reusit sa starneasca o adevarata disputa intre mexicani si americani.Fiecare are pretentia pentru drepturi de autori reteta fiind de fapt un burito prajit si apoi copt...dar mexicanii zic ca tot burito este.Pe mine chiar nu ma intereseaza sa aflu cine are dreptate,ce ma intereseaza este gustul .Am refacut reteta de multe ori atat in varianta clasica (are piept de pui in compozitie) cat si varianta vegana pe care o prezint azi.
Serviri:6 (la 1 chimichanga de persoana)
Dificultate :scazuta


Ingrediente:
6 tortilla fara gluten
300 g ciuperci
150 g ardei gras galben
150 g vinete
2 linguri sos de rosii facut in casa sau ketchup
2 linguri ulei
1    lingurita oregano uscat
1    lingurita cimbru uscat
1/4 lingurita piper negru macinat
1/4 lingurita sare

Mod de preparare:
Am preincalzit cuptorul la 200 grade celsius
Am tocat legumele in cuburi
Intr-o tigaie am incalzit uleiul si am prajit ardeiul gras pentru 3 minute.
Am scos ardeiul din tigaie si am adaugat vinetele pe care le-am prajit tot cam 3 minute

Am scos vinetele si am adaugat ciupercile pe care le-am prajit pana s-a evaporat apa pe care au lasat-o

Intr-un vas am amestecat legumele sotate cu ierburile aromatice ,piperul negru ,sarea si sosul de rosii.Am omogenizat compozitia.
***daca doriti puteti adauga branza sau cascaval ras
Intr-o tigaie bine ifierbantata am pus fiecare tortilla si am lasat-o cateva secunde ca sa se inmoaie si sa devina flexibila.
Am pus in mijlocul fiecarei tortilla cate 2 linguri din compozitia de legume si am indoit marginile pentru a sigila bine umplutra.

In aceeasi tigaie am pus o lingurita de ulei si am prajit pachetele din tortilla pe fiecare parte cate 1 minut dupa care le-am transferat intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Am bagat tava la cuptor pentru 15 minute dupa care am servit cu salsa de rosii.Pofta buna...ca ai la ce!

No comments:

Post a Comment