Monday, July 20, 2015

Ciroba de perisoare

sau de verisoare (pentru cunoscatori) .Am pregatit-o pentru musafiri pentru ca de vreo 2 saptamani eu am renuntat la carne si oua si in curand voi renunta si la produsele din lapte.As fi renuntat deja la ele dar mi-e foarte lene sa fac lapte din migdale pentru cafea si tot ce am reusit sa gasesc in comert are mult prea mult zahar.Intr-o zi cu doua dimineti o sa-l fac si pe dragutul asta de lapte.
Despre ciorba asta mai pot spune doar ca s-a mancat inainte sa apuc sa fac o poza decenta cu ea in farfurie.Concluzia o tragi tu despre gust!
Ca sa mai zic o vorba si despre dieta,ciorba asta poate fi servita cu moderatie in timpul dietelor deoarece am inlocuit carnea de porc si vita cu cea de pui si din periosare lipseste orezul deci mai putine calorii.

Serviri :6-8
Dificultate:scazuta

Ingrediente:
1 kg carne pui fara piele si os
200 g ceapa
200 g ardei gras
200 g rosii
100 g morcov
100 g radacina patrunjel
100 g taitei de casa
500 ml bors de putina
1 legatura patrunjel verde
1 legatura leustean
1 lingurita sare
1 /4 lingurita piper negru macinat
1 lingurita cimbru uscat
1 ou

Mod de preparare:
Intr-o oala a pus 5 litrii de apa la fiert.Am curatat si tocat marunt legumele in afara de rosii si o ceapa mica.
Cand apa a inceput sa fiarba am pus legumele tocate in oala .

Rosiile le-am crestat ,le-am oparit 2 minute in apa fierbine si le-am curatat de pielita dupa care le-am pasat la blender.
Pentru perisoare am tocat carnea si am amestecat-o cu o ceapa tocata foarte marunt,patrunjel verde tocat si el.Am condimentat cu sare ,piper si cimbru uscat.Am omogenizat compozitia si din pasta rezultata am format bilute de marimea unei mingi de ping pong.

Intr-o oala am pus la incalzit borsul.
Cand legumele a fost aproape fierte am turnat in oala rosiile pasate la blender si borsul.Am potrivit gustul de sare.Am pus usor in oala perisoarele si am lasat sa fiarba la foc mic inca vreo 15 minute dupa care am adaugat taiteii si am mai fiert 5 minute.

Cand perisoarele si taiteii au fost gata am oprit focul si am pus in oala leusteanul tocat foarte marunt.Am acoperit oala cu un capac si am lasat ciorba sa stea vreo 10 minute.
N-am gustat dar cica a fost foarte buna.Trebuie sa cred pe cuvant verisorul din dotare,nu?

No comments:

Post a Comment