Monday, July 13, 2015

Mancare din pastai de fasole

Toata copilaria am fugit de mancarea asta.Nu stiu de ce dar nici macar sa gust nu vroiam.De cand ma preocupa mancarea sanatoasa si cu putine calorii m-am hotarat sa dau o sansa si acestei mancari.Mi-a placut rezultatul,de ar fi fost mai multa as mai fi mancat.
Dificiultate:scazuta
Portii:3 mici

Ingrediente:
500 g pastai de fasole galbena
80 g ceapa (1 ceapa mare)
200 g rosii
1 lingura ulei
1 lingurita piper boabe
1/4 lingurita sare
1/4 lingurita de cimbru uscat
1 frunza dafin

Mod de preparare:
Intr-o oala am pus uleiul la incins si ceapa taiata cubulete mici.Am pus sarea si am calit ceapa 5 minute la foc mic.



Intre timp am oparit rosiile le-am curatat de coaja si le-am tocat cubulete.
Cand ceapa s-a inmuiat am adaugat cubuletele de rosii ,boabele de piper ,cimbrul uscat si foaia de dafin si am fiert sosul la foc mic cam 5 minute.

Pastaile le-am spalat si le-am taiat bucati de can 3 cm si le-am adaugat in sosul de ceapa si rosii impreuna cu 500 ml apa calda.

Am acoperita oala cu un capac si am fiert totul cam 40 minute la foc mic.Daca fasolea ar fi fost mai tanara as fi redus timpul de fierbere.

Cand tecile de fasole sunt fragede mancarea este gata.Poftim la gatit fasole :)))
Te-as fi poftit la masa dar nu mai am la ce.

No comments:

Post a Comment