Friday, July 24, 2015

Supa minestrone

Reteta aceasta am furat-o de la italieni si dupa cum imi sta mie frumos am mutilat-o dupa bunul plac dar mai ales in functie de rezervele din frigider.Si cum m-a lovit veganismul de cateva saptamani ce alta supa ar fi fost mai potrivita decat una de legume.Nu am respectat reteta originala care contine paste micute ci le-am inlocuit cu fasole mung.Am facut de mai multe ori supa asta,de fiecare data rezultatul fiind diferit dar foarte gustos.
Serviri:6/8
Dificultate:scazuta
Aceasta supa poate fi consumata in timpul dietelor!



Ingrediente:
400 g rosii coapte
200 g fasole mung fiarta
200 g fasole alba cu bob mic fiarta
150 g ceapa
150 g morcov
150 g ardei gras galben
150 g dovlecel
150 g fasole galbena pastai
4 linguri de busuioc verde tocat fin
2 linguri ulei
1 lingurita boabe de piper
1 lingurita cimbru uscat
1 lingurita oregano uscat
1 lingurita sare

Mod de preparare:
Intai am pregatit legumele.Rosiile le-am crestat si le-am oparit 5 minute in apa fierbine dupa care le-am curatat de coaja si le-am maruntit in blender.
Restul legumelor le-am curatat ,spalat si tocat in bucatele mici cam de aceeasi marime toate.
Intr-o oala pe foc mediu am pus uleiul si am calit ceapa si morcovul cam 5 minute pana au inceput sa se inmoaie.

Am adaugat 3 litrii de apa ,ierburile uscate ,sare ,piper si retul de legume taiate cuburi (in afara de rosii) si am fiert 30 de minute.

Am adaugat rosiile date prin blender ,fasolea mung si fasolea boabe si am mai fiert 10 minute.Daca doresti sa adaugi paste acum este momentul.

La sfarsit am stins focul si am adaugat busuiocul tocat fin.
Am acoperit oala 10 minute cu capac dupa care am servit.Desi mie imi place aceasta ciorba calda ea se poate servi si rece.Pofta buna!

No comments:

Post a Comment