Saturday, July 25, 2015

Spaghetti cu sos vegan cu vinete si masline

Serviri:2
Dificultate :scazuta

Ingrediente:
200 g spaghetti fara gluten
200 g rosii bine coapte
200 g vinete
100 g masline negre
4 rosii uscate conservate in ulei
2 catei de usturoi
2 linguri de ulei
1 frunza de dafin
1 lingurita piper negru
1 lingurita oregano uscat
1 lingurita busuioc uscat

Mod de preparare:
Rosiile le-am oparit si le-am curatat de pielita dupa care le-am taiat cuburi.

Intr-o tigaie am pus uleiul la incins si am prajit 5 minute vanata taiata cubulete mici.Am scos cuburile de vinete din ulei.

In aceeasi tigaie am pus usturoiul pisat si l-am prajit cateva secunde .

Peste usturoi am pus rosiile cubulete si condimetele si am fiert sosul 20 de minute.
Am oparit maslinele pentru a elimina din sare.

Dupa 20 de minute am pus in sosul de rosii maslinele oparite,rosiile uscate taiate cubulete mici si vanata prajita in prealabil.

Am mai fiert sosul 10 minute .In acelasi timp am fiert pastele in apa cu sare conform instructiunilor de pe pachet.


Am servit pastele fierte cu sosul de rosii.Mancarea italiana poate fi atat de gustoasa.....mai ales daca este mutilata in stil romanesc.Pofta buna!

No comments:

Post a Comment