Wednesday, July 29, 2015

Ardei umpluti cu ciuperci

De cateva saptamani m-a lovit grav veganismul la cap.Inca experimentez dar revin sigur cu noutati despre noua dieta curand.Inca nu am un rezultat final dar pana acum lucrurile merg bine si fara sa restrictionez caloriile.Dar tot restrictionez ceva,si anume alimentele.Mai multe aberam despre noua dieta intr-o alta postare pe You Are Beautiful.
Si cum ma mai gandesc din cand in cand la mancaruri care contin carne incerc sa gasesc modalitati de a inlocui carnea cu ceva si sa obtin acelasi gust.Din aceasta categorie de mancaruri care sa pacaleasca gustul fac parte si acesti ardei umpluti cu ciuperci
Serviri:3
Dificultate:medie
Sunt subiectiva cand vine vorba despre aceasta reteta si diete.Aceasta mancare poate fi consumate in timpul anumitor diete ca cea Raw until 4 sau High carb low fat,revin cu detalii.


Ingrediente:
300 g ciuperci albe
6 ardei galbeni
3 rosii
1 ceapa
1 morcov
2 linguri de ulei
2 frunze de dafin
1 lingurita piper negru boabe
1/2 lingurita piper negru acinat
1 lingurita paprika iute
1 lingurita cimbru uscat
1 legatura mica de marar
1 legatura mica de patrunjel

Mod de preparare:
Am oparit rosiile,le-am curatat de coaja si 2 dintre ele le-am tocat marunt.Cea de-a treia rosie am mixat-o in blender.
Intr-o tigaie pe foc mediu am pus 1 lingura de ulei si am calit ciupercile tocate marunt pana apa s-a evaporat si ciupercile au inceput sa se prajeasca.

In alta tigaie am pus cealalta lingura de ulei si am calit ceapa tocata marunt si morcovul ras pe razatoarea mica pentru 5 minute.

Dupa cele 5 minute am adaugat rosiile ,paprika,piperul macinat si cimbrul uscat.Am gatit inca 5 minute dupa care am adaugat orezul spalat si 200 ml apa calda.

Am gatit totul pana apa s-a evaporat complet.

Am amestecat cipercile calite cu sosul de ceapa si orez si verdeata tocata.Am omogenizat bine compozitia.

Ardeii i-am spalat si le-am taiat cate un capacel,le-am scos semintele si i-am umplut cu amestecul de ciuperci si orez.

Am asezat ardeii intr-o oala si am turnat peste ei rosia data prin blender,250 ml de apa ,frunzele de dafin si boabele de piper.Am acoperit oala cu capac si am pus-o pe foc mic pntru 1 ora sau pana cand ardeiul este fiert.

Daca n-as fi stiut m-as fi putut pacali si as fi spus ca ardeii au carne in umplutura.Merita incercati.Pofta buna!

No comments:

Post a Comment