Friday, July 24, 2015

Mancare de fasole

Trebuie sa recunosc ,in copilarie uram fasolea si tot ce se putea face din ea.Dar zilele astea am primit propunerea de a face mancare de fasole si am prestat.Nu mi s-a mai parut o mancare atat de plictisitoare precum o credeam in copilarie.Probabil ca toata lumea stie deja sa faca fasole,dar daca sub o piatra a mai ramas ascuns cineva,ei bine de fasole nu scapi.Daca nu ii schimbi apa de cateva ori  in timp ce o fierbi s-ar putea sa nu scapi nici de efectele secundare :)))
Serviri:4/6
Dificultate :scazuta

Ingrediente:
500 g fasole alba
200 g rosii
100 g ceapa
100 g ardei gras
2 linguri ulei
2 frunze dafin
1 lingurita sare
1 lingurita piper negru boabe
1 legatura patrunjel sau marar

Mod de preparare:
Am inmuiat fasolea pentru 12 ore in apa rece dupa care a scurs-o am spalat-o si am pus-o la fiert in 4 litrii de apa.Dupa 20 de minute de fiert am schimbat apa.Am repetat procedura de inca 2 ori.
Am fiert fasolea pana cand era aproape moale.

Intre timp am oparit rosiile,le-am curatat de pielita si le-am taiat cubulete.
Am curatat ceapa si ardeiul si le-am tocat marunt.
Intr-o tigaie am infierbantat uleiul si am adaugat ceapa si ardeiul.Am calit pentru 5 minute .

Am adaugat rosiile cubulete si condimentele si am lasat pe foc inca 5 minute.

Sosul de ceapa si rosii l-am turnat peste fasolea aproape fiarta.Am mai tinut pe foc inca 30 de minute pana fasolea a fost complet moale si apa a scazut.

Am sting focul si am adaugat patrunjelul tocat fin .Pofta buna!


No comments:

Post a Comment