Saturday, January 28, 2017

Varza calita

 Toata viata mea am urat varza calita.Daca mama va citi pe aici sigur va crede ca m-am lovit la cap de coltul pernei ca alta explicatie logica n-ar gasi pentru reteta de astazi.Si nu ma intelege gresit,stiu ca varza este traditionala la noi doar ca eu cu traditiile nu ma impac prea bine.Si totusi ,azi facem varza calita.A iesit buna,nu zic nu.Am servit-o cu o garla de ardei iuti si mamaliga.Ca de obicei pentru iubitorii de lectura,sub video aveti reteta scrisa.  
Serviri:4
Dificultate:scazuta

Ingrediente:
1kg varza verde (o capatana de varza mica)
1 ceapa
1 morcov
1 ardei gras rosu
30 ml ulei de masline
1 lingura pasta de tomate
2 frunze de dafin
1 lingurita cimbru uscat
1 lingurita piper negru macinat
1 /2 lingurita de sare
marar verde si ardei pentru servit

Mod de preparare:
Tocam varza marunt si punem peste ea sarea.Frecam varza cu sare pana incepe sa lase apa.
Ceapa,morcovul si ardeiul le tocam cubulete mici
Intr-o tigaie wok (sau cratita) punem uleiul la incins si adaugam ceapa,morcovul si ardeiul.
Calim pe foc mic pentru 5 minute
Adaugam varza impreuna cu piperul negru ,frunzele de dafin si cimbrul uscat si continuam sa calim pana ce varza incepe sa lase apa.
Lasa foc mic ,acoperim wok-ul (cratita ) cu un capac si fiebem mancarea pe foc mic 20 de minute.
Dupa 20 de minute adaugam pasta de tomate si mai gatim totul 10 minute fara capac.
Potrivim mancarea de sare si piper si oprim focul
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment