Saturday, January 21, 2017

Ratatouille,un ghiveci mai cu pretentii

Stiu,stiu...iar nu este reteta originala.Dar ma jur cu mana pe furculita ca am facut si reteta originala de la mama ei si parca varianta aceasta mi s-a parut mai gustoasa.Eu prefer legumele nu foarte moi si in varianta de astazi de ratatouille am reusit sa obtin o textura mai pe gustul meu.Busuiocul nu-l omite pentru ca este aroma semnatura acestui ghiveci....pardon,ratatouille.
Dificultate:scazuta (sub nivelul marii)
Serviri :2
Sub video gasesti reteta scrisa daca ai chef de lectura:)

Ingrediente:
30 ml ulei de masline
1 dovlecel mare
1 ardei capia (sau gras) mare
1 rosie
1 morcov
1 ceapa
2 linguri pasta de tomate
1 lingurita busuioc uscat
1 lingurita oregano uscat
1 lingurita piper negru macinat
2 frunze de dafin
2 linguri patrunjel verde tocat
sare dupa gust

Mod de preparare:
Intr-o tigaie se incinge uleiul si se trag la tigaie pe rand legumele pentru 3,4 minute.
Se scot legumele din tigaie si se adauga pasta de tomate,putina apa si condimentele.
Se fierbe sosul vreo 5 minute pe foc mic.
Se adauga legumele in sos si se gatesc impreuna cateva minute (vreo 5,dar depinde de preferinte si cat vrei sa fie de moi legumele)
Se opreste focul si se adauga patrunjelul verde tocat.
Se serveste ratatouille-ul cu paine proaspata (sau fara ,daca tii la silueta).Ratatouille poate fi servit atat ca fel principal cat si pe post de garnitura.
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment